Ga naar de inhoud

Continue verbeterslagen maken? Dat doe je vooral samen

Door Kenneth van Surksum |

De wereld van IT is steeds complexer aan het worden. Daarnaast neemt het aantal cyberdreigingen sterk toe. Bovendien is het kunnen bepalen van wat echt of onecht is steeds moeilijker, vooral door de komst van AI. Daarom is het cruciaal dat experts van IT-bedrijven onderling met elkaar samenwerken om ook verbeterslagen voor de toekomst te kunnen blijven maken. Alleen kun je dat niet meer. We zijn trots dat ons aandeel, de expertise op het gebied van werkplek security, al jarenlang binnen het team van SPS wordt aangewend.

Wie is SPS en wat bieden zij hun klanten?

SPS is een toonaangevende IT-dienstverlener in Nederland, gespecialiseerd in oplossingen voor complexe IT-uitdagingen. Ze bieden diensten op het gebied van IT-beheer, cloudoplossingen en beveiliging, gericht op het verbeteren van efficiëntie en controle binnen IT-infrastructuren. Met hun geavanceerde Gensys-software suite levert SPS proactief IT-beheer, automatisering van processen en naleving van beveiligingsnormen zoals ISO 27001. Dit stelt organisaties in staat om efficiëntie te verhogen, downtime te minimaliseren en te voldoen aan industriestandaarden. SPS richt zich op continuïteit en optimalisatie van IT-diensten, waardoor klanten zich kunnen concentreren op hun kernactiviteiten en groei. Hierdoor kunnen bedrijven en andere IT-dienstverleners hun IT-systemen beter beheren en hun operationele doelstellingen realiseren.

Samenwerken als één team

Wat betekent het onderlinge partnership voor klanten? Bernd van Miltenburg, Business Unit Directeur | SPS Managed Services zegt daar het volgende over:

Door de samenwerking tussen SPS en Secure at Work kunnen onze consultants zich nog meer richten op de businessproblematiek en systemen van klanten efficiënter beheren. Kenneth van Surksum speelt een cruciale rol bij het continu bijhouden van het securityniveau op de werkplek. Het helpt SPS-consultants om meer tijd vrij te maken voor het passend maken van de oplossing voor de klant onder andere door het ontsluiten van niet cloud/legacy applicaties. Het betekent in feite dat we als collega’s samenwerken aan de baseline en daardoor  elkaar met onderling wisselende expertise continue versterken.